باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

دستگیری عامل اغفال خانواده ها با ۳۸ فقره سابقه کیفری در مسجدسلیمان

فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عامل اغفال خانواده ها با سوابق کیفری متعدد در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبر در خصوص اغفال خانواده ها توسط یک نفر جاعل و کلاهبردار در شهرستان های لالی و اندیکا مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت. این مقام مسئول افزود: طی اقدامات فنی پلیس آگاهی فردی ۴۲ که با اقدامات متقلبانه خود و فریب بعضی خانواده ها به بهانه آموزش علوم قرانی و خدمات خیرانه و اعزام به مراکز درمانی فرزندان آن ها به صورت رایگان اقدام به سوء استفاده از آن ها می نمود شناسایی و در حالی که هفت کودک همراه او بودند دستگیر گردید.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم دستگیر شده با داشتن ۳۸ فقره انواع سوابق کیفری در سطح کشور با اعمال متزورانه (همچون مربی قران) بدون هیچ مجوزی و با   استفاده از اوراق و عناوین جعلی، با داشتن سواد ابتدایی اقدام به اغفال خانواده ها نموده و با این عمل ضمن استفاده های سوء راهی برای کسب شهرت و درآمد خود نموده بود. این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی با قرار مناسب روانه زندان گردید.

فرمانده شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان ساخت: از خانواده های محترم درخواست می گردد از اعتماد بی جا به افراد به ظاهر خیرخواه به شدت اجتناب نموده و فرزندان خود را به مؤسسات و مراکز مورد وثوق با مجوز رسمی اعزام نمایند و آنان را به راحتی در اختیار افراد معلوم الحال قرار نداده و هر نوع مراجعه این گونه افراد به ظاهر خیر را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد