باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

حیدر کاظمی : درمانگاه تامین اجتماعی از ضروری ترین درخواست مردم شهرستان است

با صدور حکمی آقای فرهاد آزاد از سوی محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان فرهاد آزاد به سمت رئیس تامین اجتماعی شعبه ملاثانی منصوب شد
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با فرماندار گفت : تامین اجتماعی بعنوان یکی از بنیادی ترین حقوقی است که برای مردم در قانون اساسی جمهوری اسلامی بعنوان وظایف و تکالیف دولت شناخته می گردد و سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه اجتماعی کشور این رسالت عظیم را بر عهده دارد .  
یارعلیزاده ادامه داد : در حوزه عملکرد شهرستان باوی بیش از 36 هزار بیمه شده اصلی و تبعی و همچنین 1700 نفر مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان وجود دارند که سازمان تامین اجتماعی با همراهی و همدلی تمامی آحاد تحت پوشش می تواند مناسبترین بستر در بسط عدالت اجتماعی باشد .
فرماندار شهرستان باوی ضمن ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی را از ضروری ترین درخواست مردم شهرستان باوی دانست و افزود : رضایت مندی از عملکرد مثبت سازمان در امر خدمت رسانی به مردم تحت پوشش این سازمان می باشد .
حیدر کاظمی با بیان اینکه تردد در مسیر این شهرستان تا مرکز استان را برای دستیابی به خدمت درمانی دشوار دانستند و این انتظار وجود دارد که در مدیریت درمان تامین اجتماعی تعهدات خود را نسبت به این شهرستان اعمال نماید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد