باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

همزمان با روز درختکاری 200اصله نهال از نوع مرکبات در شهر ملاثانی کاشته شد

آیین روز درختکاری، روز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملاثانی و مسئول کتابخانه های شهرستان باوی  ورئیس اداره  پست ملاثانی و معلمان و دانش آموزان و نیروهای نظامی و انتظامی شهر و مسئولین شهرداری و تنی چند از شهروندان  ملاثانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، محمد حمیدی، امروز در حاشیه کاشت 200 اصله نهال اظهار داشت:  

 درختان در ایجاد فضای سبز و انتقال  احساس نشاط و شادابی به انسان‌ها مفید هستند و  بایستی این نعمت‌های خدادادی را حفظ و آن را به‌درستی به آیندگان منتقل کنیم.

شهردار ملاثانی روز درختکاری را یک حرکت نمادین خواند و تصریح کرد: تبدیل فضاهای خالی شهر به فضای سبز، مختص هفته منابع طبیعی نیست و امیدوارم توجه به این امر در تمام لحظات زندگی ما جریان داشته باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
saeed شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 14:17

سلام علیکم
جا داره که از آقای حمیدی و سایر همکارانشان تشکر کنیم
علاوه بر مرکبات که در ملاثانی امکان رشد دارند درختانی مانند درخت سدر و توت و خرما را نباید فراموش کرد. پارک ها باید از حالت فقط سبز بودن به حالت سر سبزی و میوه دادن تغییر کاربری دهند چون که وقتی پرسنل شهرداری زحمت سرسبز نگه داشتن درختان را می کشند خوبه که این درختان میوه هم بدهند

همشهری چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 13:10

سلام خسته نباشید ما چندتا از همشهریان شما هستیم که به تازگی یک کانال تلگرامی درست کردیم و هیچ حمایت کننده ای نداریم خیلی خوشحال میشیم که شما از ما حمایت کنید اینم لینک کانالمون و تبلیغ اولیه اش!!
سلام همشهریان عزیز :
اگر از بی کاری رنج می برید اگر از کار کردن غیر بومی ها ناراحت هستید اگر حس میکنید که حق شما خورده شده است اگر از سکوت بعضی از مسئولین نسبت به برخی بی قانونی ها تعجب کرده اید اگر فکر میکنید که صدایتان به جایی نمیرسد! فقط کافیست انتقادی شوید!! شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی زیر با ما در ارتباط باشید و تصاویر و نوشته های نقادانه خود نسبت به هر کس . هر شی . هر کجا و هر چیز را برایمان ارسال کنید.(کوشی همشهری؟ نیازمند یاری سبزتان هستیم ! )
https://telegram.me/bavienteghad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد