باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

آزمایشگاه مرکزی شهرستان باوی افتتاح شد

امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه ، فرماندار شهرستان باوی و سایر مسئولین شهرستانی ، و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ،  آزمایشکاه مرکزی این شهرستان افتتاح شد .

محد صادق رضایی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باوی در این باره اذعان داشت :  این آزمایشگاه با مساحت 100 متر  و هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد ریال  راه اندازی  و تجهیز شده است .  وی خاطر نشان نمود  : این آزمایشگاه ، اولین آزمایشگاه مرکزی  این شهرستان است که  آزمایشهای   بیوشیمی ، هماتولوژی و هورمونی را  انجام خواهد داد . رضایی همچنین تصریح نمود : که منبعد نمونه های بیماران از سطح سایر مراکز توسط کارشناسان آزمایشگاه بصورت روزانه جمع آوری می گردد و به آزمایشگاه مرکزی جهت بررسی منتقل می گردند

در ادامه دکتر سلمان زاده معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مر کز بهداشت استان در بیانات خود بر  اصول مراقبتهای اولیه (PHC ) ،  برابری و عدالت ، مشارکت مردم ، همکاری بین بخشی و تکنولوژی ، تاکید نمود و   افزود :در همین راستا ششمین برنامه طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت برنامه تقویت ونهادینه سازی همکاری های بین بخشی است که با تقویت این برنامه می توانیم گامی موثر در ارائه خدمات و مراقبتهای اولیه بهداشتی برای جامعه برداریم .

همچنین کاظمی فرماندار این شهرستان نیز با تاکید بر این نکته که  سلامت یکی از مهمترین ارکان توسعه در هر ملتی است ،  از فعالیتها و زحمات کلیه دست اندر کاران حوزه سلامت که در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان فعالیت  می کنند ،  تشکر نمود .

مرجع:/جندی شاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد