باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

برگزاری کمیته ی آنفولانزا در شهرستان باوی

با توجه به شیوع آنفولانزا ، جهت بررسی اقدامات وفعالیتها جهت کنترل انفولانزا کمیته ای در مرکز بهداشت شهرستان باوی برگزار گردید .   مهندس رضایی مدیر شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان در این خصوص بیان داشت : تغییر باورهای غلط در زمینه بیماری آنفولانزا با  اطلاع رسانی و آموزش میسر است وی افزود : با ارائه آموزش راههای پیشگیری از آنفولانزا می توان درصد بسیار زیادی از شیوع این بیماری پیشگیری نمود. وی همچنین تاکید نمود : پیگیری های  مکرر در زمینه ی  اقدامات در مراکز محیطی باید تا از بین رفتن کامل پیک این بیماری صورت پذیرد و کارشناسان ستادی باید واقعیات را تحلیل و نظارت نمایند و راهبرد و پشتیبانی لازم در این خصوص را ارائه دهند.

 دکتر محمدی رئیس مرکز بهداشت این شهرستان نیزخاطر نشان نمود :    گروه هدف بسیار مهم دانش آموزان را نباید از نظر دور داشت و آموزش در مدارس باید در دستور کار کلیه واحدها قرار گیرد .

گفتنی است از جمله مصوبات این جلسه توزیع رسانه های آموزشی پیشگیری از آنفولانزا به مراکز محیطی و ادارت شهرستان ، برگزاری دوره ی آموزشی جهت پرسنل پیشگیری مراکز محیطی و ابلاغ جهت تشدید آموزشها در مراکز تابعه بود .

مرجع:/جندی شاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد