باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل

امروزه استفاده از شبکه های وایرلس در گوشی های موبایل بسیار همه گیر شده است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد هنگامی که از گوشی خود استفاده نمیکنید و صفحه گوشی خاموش شده است وای فای آن قطع شده و دیگر به اینترنت متصل نباشید.

 

در این مطلب روش جلوگیری از قطع شدن Wi-Fi گوشی را آموزش خواهیم داد.

 

عواملی که باعث قطع شدن ارتباط وایرلس گوشی میشوند چند مورد بیشتر نیستند که با چک کردن آنها میتوانید این مشکل را رفع کنید.

 

1. یکی از عوامل که بسیار دیده شده است استفاده از برنامه های کاهش مصرف باتری میباشد. این برنامه ها با خاموش کردن انواع شبکه های موبایل هنگام قفل شدن   صفحه نمایش سعی در کم کردن مصرف باتری دارند.

اگر اصرار بر استفاده از این گونه برنامه ها دارید در تنظیمات برنامه وارد شوید و گزینه خاموش کردن وایرلس را در آن غیر فعال کنید.

 

2. فعال بودن Power Save خود گوشی موبایل، بعضی از شرکت های تولید کننده گوشی موبایل برنامه ای را در رام خود گوشی تعبیه کرده اند که تقریبا همان کار برنامه های مدیریت مصرف باتری را دارند. دقت کنید این گزینه بیشتر زمانی فعال میشود که درصد باتری شما زیر 15% برسد. میتوانید وارد این بخش شده و گزینه خاموش کردن وایرلس را غیر فعال کنید.

 

3. یکی از بیشترین موارد مشاهده شده در تنظیمات داخل وایرلس است. وارد تنظیمات وایرلس شوید، گزینه Advanced را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات پیشرفته باز شود.

در صفحه باز شده دقت کنید گزینه Keep Wi-Fi On During Sleep بر روی Always تنظیم شده باشد. این کار زمانی که گوشی شما به حالت Sleep رفته باشد اتصال وایرلس گوشی را قطع نمیکند.

 


جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل

 

 

جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل

 

 

4. تنظیم دیگری در وایرلس که باعث قطع شدن وایرلس گوشی میشود، فعال کردن تایمر برای قطع و وصل شدن وایرلس است.

این گزینه به خودی خود فعال نمیباشد ولی ممکن است که به صورت اتفاقی فعال شده باشد.

از قسمت تنظیمات پیشرفته وایرلس بررسی کنید گزینه Wi-Fi Timer غیر فعال باشد.

 

جلوگیری از قطع شدن خودکار وای فای موبایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد