باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

ثبت نام آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج کشور از ۱۲ تیر آغاز می شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس بخشنامه این وزارتخانه، استخدام رسمی وزارت آموزش وپرورش بودن، دارا بودن حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۶ سال سابقه خدمت برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و ۲۸ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس تا پایان شهریور ۱۳۹۲ (بر اساس آخرین حکم کارگزینی) از جمله شرایط عمومی فرهنگیان متقاضی اعزام به مدارس خارج از کشور است.

 

 براساس این بخشنامه داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی( لیسانس) برای داوطلبان همه رشته ها و مشاغل در زمان ثبت نام مندرج در حکم کارگزینی از شرایط عمومی فرهنگیان متقاضی اعزام به مدارس خارج از کشور است.

بر اساس این شیوه نامه پست های مورد نیاز متقاضیان برای اعزام در این بخشنامه شامل؛ آموزگار دوره ابتدایی، دبیر دوره راهنمایی و متوسطه نظری، مدیر مجتمع های آموزشی و پرورشی، مدیر آموزشگاه، مشاور، معاون اجرایی، کارشناس آموزش، امتحانات و امور پرورشی و کارشناس امور مالی است.

در این شیوه نامه، نداشتن سابقه مأموریت ثابت بیش از ۶ ماه در خارج از کشور، برخورداری از سلامت بینایی – شنوایی- گفتاری و روانی در زمان آزمون و اعزام با تأیید پزشک معتمد وزارت آموزش وپرورش، تسلط کامل به روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، توانایی انجام کار با رایانه، آشنایی لازم به زبان انگلیسی در حد خواندن، درک مطلب و مکالمات روزمره و احراز صلاحیت لازم گزینش و حراست با توجه به قرار گرفتن جایگاه معلمان اعزامی با عنوان مأموریت دولت در ردیف مشاغل حساس و… از دیگر شرایط عمومی انتخاب نیروی انسانی برای اعزام به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است.

احکام مأموریت نیروها بر اساس رشته قبولی و ارائه آخرین مدرک تحصیلی قبل از اعزام مندرج در حکم کارگزینی محل خدمت، به استناد مصوبه شماره ۲۹۹۲۰/ت۴۶۱ ه مورخ ۹/۱۰/۷۱ هیأت محترم وزیران و اصلاحیه های بعدی برای یک سال تحصیلی صادر خواهد شد و تمدید آن منوط به نیاز و رضایت از نحوه انجام وظیفه و عملکرد افراد است.

طبق این شیوه نامه، متقاضیان فرهنگی برای دریافت و تکمیل فرم ثبت نام می توانند از دوازدهم تا نوزدهم تیرماه به نشانی اینترنتی http://Aee.medu.ir مراجعه کنند.

آزمون سراسری اعزام به خارج فرهنگیان در روز پنج شنبه، سوم شهریور ماه سال جاری در مراکز استان ها برگزار می شود.

در این شیوه نامه حوزه ها و کشورهای محل اعزام نیروی انسانی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور شامل؛ حوزه های آسیای شرقی، اروپا وآمریکا، خاورمیانه و آفریقا، ترکیه و کشورهای مشترک المنافع، شبه قاره هند و کشورهای امارات، عمان، کویت، قطر، بحرین، سوریه، لبنان و اردن اعلام شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۷۷۲


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد