باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

کاشت 1420 اصله نهال کانوکارپوس در سطح شهر ملاثانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملاثانی، «محمد حمیدی» روز چهارشنبه در حاشیه کاشت 1420 اصله نهال در سطح شهرگفت: عملیات کاشت این تعداد نهال در مناطق مختلف از جمله پارک بانوان و بلوار خیابان 21 و پارک عمار جنب جایگاه گاز سی ان جی شهر ملاثانی آغاز و با برنامه ریزی انجام شده تا پایان شش ماهه اول سال جاری 1500 اصله نهال دیگر در مناطق مختلف شهر کاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه بلوارهای اصلی شهر  از معابر مهم شهرملاثانی است، اظهار کرد: بسیاری از درختان موجود در حاشیه این بلوارها خشک شده و یا آسیب دیده اند که برهمین اساس 1500 اصله نهال کانوکارپوس با عمر 5/1 سال در حاشیه این بلوارها غرس می شود.

شهردار ملاثانی با بیان اینکه کاشت درختان همه ساله انجام می شود، تصریح کرد:   توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه های محوری شهرداری ملاثانی در راستای زیباسازی چهره عمومی شهر است.

وی با دعوت همه ی شهروندان به حفظ و نگهداری از تاسیسات و فضای سبز شهر تاکید کرد : صیانت از فضای سبز  وظیفه شرعی تک تک شهروندان می باشد  چرا که این نعمت امروز بعنوان امانتی در دستان ماست و ما باید بتوانیم با نگهداری و جلوگیری از تخریب محیط زیست این نعمت الهی را برای آیندگان ارزانی بداریم .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:39

سلام علیکم
پیشنهادات فوق پیشنهادات خوبی هستند٬ علاوه بر این به نظرم درختان میوه دار می توانند در جذب شهروندان به خصوص جوانان موثر باشند در ضمن احداث زمین های چمن مینی و بسکتبال و تنیس رو میز و تنیس رو چمن هزینه های زیادی ندارند به خصوص که پارک های ملاثانی به اندازه ای توسعه پیدا کرده اند که بتوان مساحتی از آن ها را برای فعالیت های ورزشی اختصاص بدیم

سعید یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 01:31

سلام علیکم
ضمن تشکر از شهردار محترم آقای حمیدی و سایر همکارانشان، چیزی که به نظر اینجانب بسیار مهم است ولی از طرف شهرداران گذشته مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گرفته کاشت درختان میوه دار و بومی نظیر توت ، سدر ، لیمو ، نارنج و غیره است که ضمن سرسبزی و زیبایی کم نظیر میوه هم دارند که می تواند مورد استفاده شهروندان و پرندگان و غیره قرار گیرد. البته درست است که کاشت این درختان نیاز به زحمت بیشتر دارد ولی لازم است که رویه معمول کاشت "مورد" و غیره عوض شود.
با تشکر

صادق عامری شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:27

شهردار محترم ملاثانی : ضمن تشکر و سپاس از حسن تلاش و همت بسیار خوب شما .

لطفا" 1- بهتر است از درختان بومی و سازگار با آب و هوای منطقه مانند نخل خرما و درختان چنار و ... که هزینه ای زیادی برای حفظ و نگهداری ندارند و با شرایط اقلیمی و آب و هوای شهر ملاثانی سازگار هستند استفاده بکنید.
2- در لابه لای فضاهای سبز و پارکها و بوستانها فضاهای مناسب ورزشی و بدن سازی و تنیس - بدمینتون و اسکیت و مینی فوتبال ایجاد کنید.
با تشکر و دعای خیر - آیندگان ملاثانی - عامری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد