باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

طرح‌های بهسازی معابر در کوی ابوذرملاثانی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملاثانی، محمد حمیدی شهردار ملاثانی عصر چهارشنبه  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرملاثانی اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی را به منظور توسعه مبلمان شهری شهر ملاثانی داریم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا می باشد .

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در شهرداری ملاثانی اجرای طرح های بهسازی معابر است که طرح آسفالت کوچه‌ها و   خیابان‌ها و همچنین پیاده‌روسازی را در ملاثانی  با جدیت دنبال می‌کنیم.

شهردار ملاثانی به برخی از طرح‌های در دست اجرای این شهر اشاره کرد و افزود: طرح‌های بسیار مهمی را هم اکنون در سطح شهر در دست اجرا داریم که تلاش داریم تا این طرح‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

وی از اجرا و احداث یک میدان در شهر ملاثانی  خبر داد و اضافه کرد: میدان روبروی خیابان بیست و یکم کوی قدس  احداث خواهد شد  که طرحها و نقشه های اجرایی آماده شده  است ، که نقش مهمی در بهبود وضعیت تردد در شهر خواهد داشت.

محمد حمیدی از اجرای طرح آسفالت در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف این شهر خبر داد و بیان داشت: در مجموع 35هزار متر مربع آسفالت را در سطح شهر ملاثانی در دست اجرا داریم.

شهردار ملاثانی در ادامه بیان داشت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر ملاثانی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها، رضایت‌مندی شهروندان باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد