باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده کشاورزی ملاثانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کشاورزی ملاثانی ، ساختمان جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه با حضور آقای دکتر مقتدایی، استاندار محترم استان خوزستان و جمع کثیری از مسئولین شهرستان باوی، اعضای هیأت علمی، پرسنل و دانشجویان دانشگاه در روز ‌شنبه 22 فروردین‌‌ماه 94 افتتاح گردید.

در ابتدای مراسم، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، دکتر سیادت، ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در مراسم، تاریخچه‌ای از دانشگاه  را بیان نمودند ایشان یاد‌آور شدند که  عملیات احداث ساختمان دانشکده کشاورزی با مساحتی حدود 3500 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر بیست و هشت میلیارد   ریال در سال 1387 آغاز و در سال 1390 ساختمان آن تکمیل گردید ولی متأسفانه به‌‌علت عدم تأمین اعتبار لازم جهت تجهیزات تا‌کنون به بهره‌‌برداری نرسیده و در سال 1393 با هزینه‌ای بالغ بر هجده میلیارد ریال این دانشکده تکمیل و امروز افتتاح خواهد شد. این دانشکده دارای شش آزمایشگاه، چهار کلاس درس، سیزده اتاق کار اعضای هیأت علمی و سایت مجهز کامپیوتر می‌باشد.

ریاست دانشگاه در ادامه به تشریح مشکلات موجود پیش‌روی دانشگاه نظیر عدم  راه‌اندازی برخی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام دانشگاه از جمله ساختمان جدید دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی و ساختمان جدید سلف سرویس دانشجویی پرداختند که به‌علت عدم تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل و تجهیز آنان تا‌کنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند.

در ادامه برنامه، آقای دکتر مقتدایی، استاندار محترم استان خوزستان به ایراد سخنرانی پرداختند.

استاندار خوزستان بیان نمودند: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی  باید مرجع حل مشکلات و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی شهرستان باشد و مسئولین شهرستان باوی نیز می بایست در جهت ساخت و پیشرفت دانشگاه همکاری مستمری ارائه نمایند.

ایشان با توجه به مشکلات موجود در دانشگاه و نیز مشکلات مربوط به محوطه سازی و فضای دانشگاه قول‌های مساعدی در خصوص رفع این مشکلات دادند.

 دکتر مقتدایی اضافه نمودند: جهت معرفی هرچه بهتر دانشگاه و ارتقاء جایگاه آن در منطقه و استان، می بایست همایش‌ها و سمینار‌های علمی کشاورزی از جمله همایش‌ها و سمینار‌های مربوط به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری با ادارات و سازمان‌های ذیربط در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی  برگزار گردد.

در پایان مراسم، آقای دکتر مقتدایی به همراه ریاست دانشگاه و مسئولین استانی و شهرستانی از فضا‌ها و امکانات موجود دانشگاه بازدیدی به‌عمل آوردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 20:35

امیدوارم در شغل های جدید بوجود آمده از نیروهای بیکار بومی منطقه استفاده کنند تا شاید تعدادی از جوانان مظلوم این شهرستان که یکی از بیکارترین شهرستان های ایران است کاری بدست بیاورند. متاسفانه در سال های گذشته که شاهد استخدام روز افزون نیروهای غیر بومی علی رغم وجود بیکاران بومی بودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد