باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

اخذ مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش/ اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وعده وزیر آموزش وپرورش درخصوص استخدام 5 هزار نیرو درسال 94 خبرداد وگفت: پس ازبرگزاری آزمون اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی  درخصوص تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی درسال جدید، گفت: درجلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش، وی از اخذ مجوز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد که   در این استخدام اولویت با مربیان پیش دبستانی است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طبق گفته فانی در سال 94، مجوز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش ازطریق  ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کسب شده است که به زودی این آزمون برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است، افزود: آموزش و پرورش افراد موردنظر را با توجه به نیاز براساس رشته تحصیلی و محل خدمت پس ازبرگزاری آزمون انتخاب می کند، البته طبق مصوبه مجلس، اولویت در هرگونه استخدام آموزش و پرورش براساس آزمون با مربیان پیش دبستانی است.

مرجع:/خانه ملت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد