باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

مراسم تقدیر از همکاران تلاشگر ابتدایی و همایش سالروز تاسیس امورتربیتی

طی مراسمی در روز دوشنبه مورخ 93/12/11 از همکاران تلاشگر مقطع ابتدایی با حضور محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان و اردشیر شجاعی معاونت آموزش ابتدایی استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.


در این مراسم که با حضور کلیه همکاران مقطع ابتدایی شهرستان همراه بود, ابتدا مجید موحدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی ضمن خیر مقدم, با تبریک این روز و تقدیر از معلمان و مربیان پرورشی و امور تربیتی گفت: 

  حضور مربیان پرورشی, تربیت بدنی, بهداشت و سلامت و مشاوران در مدارس و نقش تربیتی این عزیزان در سرنوشت دانش آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سپس در بخش دیگری از سخنان خود به تقدیر و تشکر از آموزگاران زحمت کش به عنوان الگوی رفتاری تاثیرگذار در سرنوشت دانش آموزان پرداخت و افزود: نقش آموزگاران در ایجاد انگیزه و نگرش مثبت در فراگیران ابتدایی بسیار مهم است.

در ادامه جلسه اردشیر شجاعی معاون آموزش ابتدایی استان نیز ضمن تبریک این روز اظهار داشت: با پشتوانه ای که در نیروهای استان موجود می باشد امسال توانستیم رتبه استان را در پیش دبستانی و ابتدایی 7 پله ارتقا دهیم و این پتانسیل را داریم که جایگاه بهتر و بالاتری را در کشورکسب نماییم. وی در خصوص مقطع ابتدایی افزود که با توجه به اینکه امسال کلیه پایه های مقطع ابتدایی به صورت کیفی ارزشیابی می شود مدارس تا آخر اردیبهشت ماه دایر خواهد بود. وی در خصوص پیک های بهاری خاطر نشان کرد که پیک های بهاری به زودی تحویل ادارات خواهد شد و مدیران مدارس به نحو مطلوب و در زمان های معین به توزیع آن ها بین دانش آموزان اقدام خواهند نمود.

 سپس در ادامه این مراسم محمدتقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تبریک به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، تربیت صحیح دانش آموزان و فرزندان آینده این مرز و بوم را بسیار حساس دانست و گفت: همه ما به این نکته معتقدیم که هیچ تغییر و تحولی در هیچ فرهنگ و ملت و تاریخ و ادبیاتی به وجود نمی آید مگر اینکه فرزندان و دانش آموزان یک شناخت و معرفت عمیق درباره مسائل دینی و فرهنگی و ملی جامعه خود داشته باشد و با این شناخت هر روز و هر لحظه باید شاهد کاهش مصائب اجتماعی باشیم. وی افزود آموزش و پرورش دارای دو فصل کلی است، فصل اول فصل شناخت، معرفت و کسب هویت و فصل دوم فصل کسب علم و دانش است و اگر مسیر و هدف در فصل اول مشخص شده باشد در فصل دوم مشکلی نخواهیم داشت و می توانیم دانش آموزانی تربیت کنیم که هویت، علم و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را به جهانیان برسانند و در تمام زمینه ها در کل عالم هستی مثمر ثمر باشند.

محمد تقی زاده گفت: همه ما عقیده داریم که یک تمدن، فرهنگ، انقلاب و نهضت زمانی در مسیر تکامل و پیشرفت قرار می گیرد که دانش آموزان آن، شناخت عمیق، معرفت و درک مناسبی از مبانی دینی و فرهنگی خود داشته باشند و یک انقلاب و فرهنگ زمانی در مسیر انحطاط قرار می گیرد که دانش آموزان و جوانان و نوجوانان جامعه شناختشان کم شود.وی خاطر نشان کرد  قرآن کریم بزرگترین هدیه ای است که خداوند به بندگانش داده است و ما باید کلید حل تمام مشکلات جامعه را در لابلای آیات قرآن کریم جستجو نمائیم چرا که اگر دانش آموز ما به مفاهیم و مبانی قرآن آشنایی عمیقی داشته باشد آسیب های اجتماعی در جامعه به شدت کاهش خواهد یافت.

در پایان این مراسم از مدیران و معلمان تلاشگر مقطع ابتدایی و همچنین از مربیان پرورشی شهرستان با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد. ضمن اینکه به پاس تقدیر و سپاس از زحمات سرکار خانم مرید زاده کارشناس اسبق گروه های آموزشی شهرستان باوی، از طرف  کارشناسی گروه های آموزشی و سرگروه های شهرستان با تقدیم هدیه ای قدردانی و تشکر گردید.

 


منبع خبر :   روابط عمومی آموزش وپرورش باوی

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهنگی چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 00:00

همایش مذکور یک سونامی بود که باعث تعطیلی مدارس شیفت ظهر شد . که این مسئله خلاف قانون است و یک تخلف محسوب می شود . شنیده شده که این همایش از طرف سازمان به اداره باوی تحمیل شده و جنبه تیلیغاتی برای برخی افراد جهت انتخابات مجلس بوده است و حاضرین در جلسه نمی دانند به چه مناسبتی دعوت شدند و بدون اطلاع قبلی و بصورت عجولانه از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان دعوت شدند . طیق نظر سنجی از بعضی از حاضرین مشخص شد که همایش مذکور بی محتوا بوده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد