باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

جملات جدید پشت کامیونی


رفیق بی کلک مادر نزاییده !

.

.

.
فرزند کمتر ، همسر بیشتر !
.

.

.
مردِ یاری نیستی در دشمنی مردانه باش
این دورنگی تا به کی ؟ یا دوست یا بیگانه باش !
.

.

.
بر چشم خوب رحمت ! 

 .

.

.
دریای غم اردک ندارد !

.

.

.

ای عاشق دلسوخته اندوه مدار
روزی به مراد عاشقان گردد کار
.

.

.
رفیق با کلک ، مادرزن !
.

.

.
یه افق ، یه بینهایت ، کمترین فاصلمونه !
.

.

.
پشت ماشین مدل پایین نشستن عیب نیست
زیر بار منت نامرد رفتن مشکل است !
.

.

.
غریبه غم نخور ، من هم غریبم !
.

.

.
دنبالم نیا ، خودمم گم شدم …
.

.

.
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ تر از هیچ ، تو بر هیچ مپیچ !
.

.

.
بوق نزن ، تندتر از این نمیره !
.

.

.
گر به هستی برسی مست نگردی مردی
گر به نیستی برسی سست نگردی مردی
.

.

.
سبقت میگیری بگیر ، ولی دیگه قیافه نگیر !
.

.

.
شو همره بلبل بلب هر مهوش !
(برعکس هم که بخونی همین میشه)
.

.

.
چشمان منتظر را ، گریان مکن خدایا …
.

.

.
گرگی که مرا شیر دهد میش من است
بیگانه اگر وفا کند خویش من است !
.

.

.
یا علی گفتیم و قسط آغاز شد !
.

.

.
بیا مادر بکن شیرت حلالم
به غربت میروم شاید نیایم
.

.

.
ز گهواره تا گور بی خیال …
.

.

.
اگر ایزد کند یاری ، چه بنز باشد چه این گاری !
.

.

.
خاک شد ، هرکه در این خاک زیست
خاک چه داند که در این خاک کیست ؟
.

.

.
نگام کن ، چه قشنگم !
.

.

.
اگه سبفت بگیری همه گزینه ها رو داشبورده !
.

.

.
نیم کلاجم را بگیر ، آرام عوض کن دنده ام
نو عروسم ، تازه دامادی شده راننده ام
.

.

.
خدا کنه دیر نکنه‎ ، تو جاده ها گیر نکنه !
.

.

.
نوکرتم اوستا کریم !
.

.

.
به دریا رفته مى داند مصیبت های طوفان دریا را …
.

.

.
انسان مسافر است
راه اوست ، رهرو اوست ، مقصد اوست !
.

.

.
داداش ، مرگ من یواش
امان از دست گلگیر ساز و نقاش !
.

.

.
هرکه را هیچ به کف نیست ، به دل آهی هست …
.

.

.
در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای
سر پیچ سبقت نگیر ، جانا مگر دیوانه ای ؟؟؟
.

.

.
تیغ میشوم تا محتاج نوازش نشوم !
.

.

.
تاکسی نارنجی
از من نرنجی !

.

.

.

الهی چپ کنم شاید پرستارم تو باشی !
.

.

.
گر ایران زمین بختیاری نداشت
گمانم که از بخت یاری نداشت
.

.

.
کشتی از طوفان نلرزد تا خـــدا با ناخـــداست !
.

.

.
مرگ دست خداست ، زن وسیله س !
.

.

.
کسانیکه بد را پسندیده اند
ندانم ز خوبی چه بد دیده اند ؟
.

.

.
مواظب احتیاط باش !
.

.

.
جاده طلاقم بده !
.

.

.
من خستم ، شما برین …
.

.

.
بهترین ۲۰ دنیا ، ۱۹ کرمانشاهه !
.

.

.
DD رفتش ؟؟؟
.

.

.
سَن مَنَ باخما ، یاواش گِد !
.

.

.
عاحصطح
املا ۲۰ !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد