باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

دریاچه مصنوعی توسط شهرداری ملاثانی احداث شد!

باوی سلام:/بر اثر گودبرداری های غیرکارشناسانه و شاید هم عجولانه و بدون هماهنگی شهرداری ملاثانی با اداره آب و فاضلاب ملاثانی در قسمت های 24متری ،شاه لوله آب شرب ترکید و سیل به راه انداخت.

در این حادثه خانه های اطراف لوله آب در محاصره آب قرار گرفته و جریان عبور و مرور را با مشکل مواجه شد.

بنابر گزارش های رسیده از ساکنین این منطقه ،آب شرب چندین خانوار دو روز  قطع می باشد .

طبق اظهارات اهالی که با مسولین شورا  ومسولین آب وفاضلاب  تماس گرفته اند؛ چنین به نظر می رسد که  

 شهرداری بدون هماهنگی با اداره آب و فاضلاب اقدام به حفاری نموده واین امر باعث شده که اداره آب وفاضلاب اقدام به تعمیر لوله اصلی آب نکند!!

این سیل مصنوعی مهار نشد تا   شاهکار اداره آب وفاضلاب در امر خدمت رسانی تکمیل شود.چندی پیش نیز بر اثر رها سازی فاضلاب در زمینهای اطراف ملاثانی ،این اداره مورد انتقادمردم قرارگرفت. چنان که همه ی اهالی شهر ملاثانی شاهدند  چطور با آمدن چند قطره باران، سیستم آب و فاضلاب ملاثانی شروع به سرریز کردن در خیابان ها می کند و علاده بر این که بوی گند تمام شهر را بر می دارد، انواع میکروب ها، ویروس ها، قارچ ها، بیماری ها و غیره را روانه خیابان ها می کند و شهرداری و اداره آب و فاضلاب هم گویا فقط در اقدام هایی نمادین فقط به رفع موقتی مشکل قناعت می کنند. البته مشکلات ملاثانی هم از نوع "نوش دارو بعد از مرگ سهراب" هستند چون که از همان خشت اول که بنا نهاد کج تا ثریا می رود دیوار کج، خلاصه اینکه از همان روز اول احداث سیستم فاضلاب ملاثانی با آن لوله های لاغر مردنیشان مشکل ایجاد شد. و کسی دم بر نیاورد!

(رجوع شود بهگلایه مردم ملاثانی از بوی نامطبوع فاضلاب/تصاویر)


هم اکنون دریاچه مصنوعی شهرداری ملاثانی باعث عصبانیت ودلخوری مردم گردد.

به نظر می رسد اختلافات موجود در شورا باعث شده تا بر کار شهرداری تاثیر بسزایی بگذارد.طرح های نیمه کاره  وشتاب زده ،مردم را به ستوه آورده است.

هم اکنون نیزآب در حال پیشروی بوده وخسارت به بارمی آورد.

امید است فرماندار باوی ،که  به عنوان نماینده دولت وهماهنگ کننده وناظر بر اداره ها وسازمانهای شهرستان می باشد ،اقدام عاجلی برای حل این مشکل نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
poopak چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 09:11

متاسفانه منافع مردم همیشه در اولویت آخر ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد