باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

اجرای طرح اتلاف سگهای ولگرد در شهر ملاثانی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملاثانی : طاهر سالم زاده شهردار ملاثانی در مورد کمیته اتلاف سگهای ولگرد گفت : سگهای ولگرد بعنوان یکی از عوامل اصلی حمله به انسان مطرح هستند که در موارد عدیده‌ای حمله به انسان توسط سگ ( با انتقال بیماریهای خطرناک ) منجر به مرگ بالاخص در اطفال می‌گردد و موجب سلب آسایش عمومی در شهرها و روستاها شده و به عنوان یکی از مهمترین عوامل آلوده‌کننده پارکها و تفرجگاه‌ها مطرح می‌باشند و سگها دارای قابلیت و پتانسیل تولید مثلی بسیار بالا بوده و به همین علت جمعیت سگهای ولگرد در صورت اجرا نشدن برنامه‌های کنترل و مبارزه، سریعاً افزایش یافته که مخاطرات فراوانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

 این امر موجب شده است که شهرداری ملاثانی با همکاری نیروی انتظامی و نظارت شبکه بهداشت   محیط شهرستان اقدام به تشکیل کمیته اتلاف سگهای ولگرد نماید .
سالم زاده شهردار ملاثانی اظهار داشت : این طرح بمنظور افزایش امنیت و سلامتی شهروندان اجرا شد و  با هدف جلوگیری از بروز و شیوع بیماری هایی مانند هاری ، سالک و .... می باشد و در همین راستا با انعقاد قرارداد با پیمانکار این طرح در سطح شهر ملاثانی اجرا میشود

وی افزود : طی دو مرحله اجرا که در منطقه پارکهای ساحلی و شهربازی و اطراف کشتارگاه دام شهرداری تعداد 108 قلاده اتلاف و معدوم گردید .

مرجع:/پورتال شهرداری

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 18 مهر 1393 ساعت 12:20

ائتلاف سگ های ولگرد چیه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عنوان رو درست کنید

سعید جمعه 18 مهر 1393 ساعت 00:27

راه جلوگیری از افزایش سگ ها، کشتن آن ها نیست بلکه جلوگیری از تولید مثل آن ها مانند عقیم کردن آن هاست. سخت هست ولی بهتر از کشتن سگ هاست. علاوه بر این دلیل افزایش سگ ها تولید مثل زیاد آن ها نیست بلکه زمینه تولید مثل زیاد آن ها وجود دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد