باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

جلسه مشترک دهیاران و آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی اداره ، در آستانه بازگشائی مدارس ، جلسه هماهنگی و همکاری فی مابین آموزش و پرورش و دهیاران بخش ویس و شیبان در دفتر بخشدار ویس و شیبان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه داود جباری ضمن تقدیر و تشکر از همکارهای بسیار خوب دهیاران محترم روستاها با آموزش و پرورش ، خواستار مشارکت و همیاری بیش از پیش آنها شد و افزود :   تنها در سایه مشارکت و تعاون است که کارهای بزرگ انجام و مشکلات مرتفع می شوند و آموزش و پرورش و یا بخشداری به تنهائی نمی توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره با ارائه گزارشی کامل از فعالیتهای و موفقیتهای آموزش و پرورش اشاره ای به کمبودها و نیازمندیهای برخی مدارس بخش ویس و شیبان نمود و از بخشدار و کلیه دهیاران روستاها خواست تا در جهت رفع مشکلات مدارس و آماده سازی آنها جهت بازگشائی و استقبال از دانش آموزان در اول مهرماه مشارکتی جدی و سازنده داشته باشند.

وی در ادامه داد : پروژه مهر یک پروژه ملی است و همگی باید در راه اندازی و تکمیل آن مشارکتی فعال داشته باشند تا بتوانیم به نحو مطلوب در زمان مناسب کلیه مدارس را جهت استقبال از 21000 دانش آموز آماده نمائیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در پایان با اشاره به مصوبات پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت : در این جلسه 14 مصوبه به تصویب اعضای محترم شورا رسید که پس از آن نیز جلسه ستاد پیگیری مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر فرماندار محترم شهرستان تشکیل و مقرر شد تا مصوبات مذکور به انجام برسند که از جمله موارد می توان به بهسازی و بازسازی آموزشگاه نصر نگازه ، توزیع بسته فرهنگی به 3000 نوآموز ، تسویه بدهی آب و برق مدارس ، سازماندهی نیروها ، تکمیل 28 کلاس نیمه تمام ، مشارکت عمومی جهت بازگشائی مدارس ، سرویس های بهداشتی و انشعاب جدید آب و برق مدارس اشاره نمود.

در ادامه کلیه دهیاران روستاها نیز متعهد شدند تا موارد خواسته شده را تا قبل از مهرماه به انجام برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد