باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

تشکیل ستاد اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی 93 در این شهرستان


فرماندار شهرستان باوی از تشکیل ستاد اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی و آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 خبر دادند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان باوی ؛ مهندس سیدی در جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 در این شهرستان که با حضور اعضا و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در مورد ضرورت آمار در برنامه‌ریزی اظهار داشتند : داده‌های آماری فرآیند یک برنامه‌ریزی مبتنی بر واقعیات را آسان می‌کند.

ایشان حوزه کشاورزی شهرستان باوی را یک بستر وسیع دانستند و گفتند :   با توجه به برخورداری‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بخش کشاورزی برگزاری سرشماری باید آن‌قدر در این شهرستان دقیق باشد تا به‌عنوان یک الگوی آماری در کشور استفاده شود.

مدیر سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان باوی خواستار همکاری و همیاری بخشداران و تمام رؤسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برگزاری مطلوب و صحیح این سرشماری شدند و اذعان داشتند : در این سرشماری احصاء آمار و اطلاعات دقیق مدنظر است چراکه استفاده صحیح از منابع و توزیع عادلانه به‌یقین بر این اساس استوار شده از این ‌رو علاوه بر مسئولان ، لازم است بهره‌برداران و کشاورزان به‌عنوان رکن و پایه این سرشماری همکاری لازم را با مأموران سرشماری به‌عمل‌ آورند.

وی از تشکیل ستاد سرشماری کشاورزی در فرمانداری این شهرستان خبر دادند و بیان داشتند : استفاده از افراد مجرب و مسلط و برگزاری آموزش دقیق برای عوامل اجرایی به فرآیند آماری درست و برنامه‌ریزی صحیح در آینده کمک می‌کند.

طرح سرشماری کشاورزی سال 93 همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه امسال در سطح شهرستان باوی انجام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد