باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

بازگشایی خیابان 24 متری سفینه النجاة و18متری

به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهری، خیابان24 متری سفینه النجات حدفاصل خیابان 21 کوی قدس تا شهرک دانشگاه  بطول 400 متر و بعرض 24 متر در حال اجراست.

مهندس سالم زاده شهردار ملاثانی با اعلام این مطلب افزود: بازگشایی خیابان 24 متری از خواسته‌های ساکنین کوی شهرک دانشگاه و کوی قدس بوده است که با بازگشایی این خیابان راه دسترسی ساکنان سهل‌تر می‌شود.

خیابان 24 متری به منظور دسترسی آسان شهروندان و اهالی کوی قدس و شهرک دانشگاه می باشد که  

  عملیات اجرائی این پروژه شامل خاکبرداری 1400 متر مکعب ، مخلوط ریزی و زیرسازی آن به حجم 1500 متر مکعب در حال انجام است و کلیه مراحل اجرای پروژه توسط ماشین آلات و پرسنل اجرایی آن بصورت امانی در دست اجرا می باشد  و همچنین اجرای جدولگذاری دو طرف خیابان و آسفالت نیز در دستور کار قرار دارد که پس از پیش بینی اعتبار لازم  اقدام صورت خواهد گرفت

عملیات اجرایی خیابان 18 متری حدفاصل خیابان توحید (تامین اجتماعی) تا شهرک دانشگاه


آقای مهندس سالم زاده شهردار ملاثانی اظهار کرد: هدف از احداث خیابان «18 متری » تسهیل و دسترسی مناسب برای عبور و مرور و پیش‌بینی اتصال این خیابان به شهرک دانشگاه  است. ایشان یادآور شد که خیابان 18 متری حد فاصل(خیابان توحید) اداره تامین اجتماعی تا شهرک دانشگاه بطول تقریبی 230 متر در عرض 18 متر و با احداث این خیابان تردد شهروندان به مجموعه بافت اداری در جنب افرمانداری شهرستان باوی که شامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و سازمان تأمین اجتماعی و شرکت گاز و دیگر ادارات با سهولت خواهد بود که عملیات اجرایی آن شامل 1200 مترمکعب خاکبرداری و 800 متر مکعب کوپال ریزی و زیرسازی و 400 متر مکعب بیس ریزی و با احداث 460 متر جدول و اجرای 460 متر کانیو و انشالله پس از پیش بینی اعتبار نسبت به آسفالت آن اقدام خواهد آمد .

مرجع:/پورتال شهرداری

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروند دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:35

باتوجه به اینکه شهردار محترم مشغول اجرا ی پروژه های شهر می باشد از نحوه رسیدگی به مراجعات مردم به شهرداری و نظارت بر کار قسمتهای مختلف شهرداری غافل نشوند . در بحث ساخت و ساز مردم در خصوص تهیه نقشه با مشکل مواجه هستند زیرا نظام مهندسی مبلغی را بات تایید از مردم می گیرند و دفاتر نقشه کشی که زیر مجموعه نظام مهندسی است مبلغی را دریافت می کنند که قبلا مردم فقط به نقشه کش ساختمان مبلغی می پرداختند و نقشه می گرفتند ولی با تاسیس نظام مهندسی هزینه های تهیه نقشه ساختمانی دوبرابر شده آیا این خدمت به مردم است یا کسب در آمد از مردم؟

سعید چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 12:47

آفرین، حرکت خوبی است ولی خواهشا خواهشا خواهشا خواهشا زیرسازی و نظارتشو جدی بگیرید نه مثل 24 متری ملاثانی بعد از چند هفته آسفالتش از چند جا ترک بخوره و پر از چاله بشه، چون هیچ توجهی بر زیرسازی آن نشده، ما نمی خواهیم خیابون با هزینه های زیاد با آسفالتی فرش بشه که بعد از مدتی "نشست" بکنه یا اینکه پایه های برق در فاصله یک متری وسط جاده باشن. از خدا بترسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد