باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

توزیع کیسه های مخصوص زباله در بین شهروندان ملاثانی

باوی سلام:/در راستای اجرای طرح جمع آوری شبانه زباله شهرداری ملاثانی اقدام به توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی مخصوص جمع آوری زباله در بین شهروندان نمود .  

 

                       

((هرچند در خروجی سایت شهرداری این حرکت را کاملا ابتکاری خواندند اما مردم ملاثانی هنوز به یاد دارند که قبلا نیز چنین حرکتی انجام شده بود اما به علت پیگیر نبودن شهرداری این حرکت رو به خاموشی نهاد))

شهرداری ملاثانی با طراحی و تولید 30000 هزار عدد کیسه پلاستیکی سیاه رنگ مخصوص زباله و پسماند و توزیع رایگان آن بین شهروندان فهیم را به مشارکت در طرح پاکسازی شهرملاثانی دعوت نمود.

مهندس سالم زاده شهردارملاثانی در این رابطه با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی وبا توجه به حساسیتی که نسبت به نظافت و پاکیزگی معابر شهری و اماکن عمومی در مدیریت شهری وجود دارد, از چندی پیش مطالعاتی در خصوص اجرای

 طرح زباله گیری با کیسه زباله  و همچنین چگونگی مشارکت شهروندان در این طرح را به انجام رسانده که بررسی نتیجه مطالعات انجام یافته مارا بر آن داشت تا با طراحی و تولید کیسه های سیاه رنگ ویژه  زباله های منازل و توزیع رایگان آن رابه مورد اجرا گذارد.  

                              

مهندس سالم زاده افزود: در همین رابطه10 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری با یونیفرم کامل و دو دستگاه وانت کیسه ها را در درب منازل شهروندان محترم توریع نمودند که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد که انشالله بعد از منطقه کوی قدس مناطقی همچون کوی فرهنگیان و کوی شهرک دانشگاه و کوی ایثار و کوی ولی عصر (ملاثانی قدیم ) و کوی ابوذر را در برنامه توزیع داریم . 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملاثانی , اجرای طرح مشارکت شهروندان  در پاکسازی و پاکیزه سازی با استقبال کم نظیری از سوی شهروندان روبرو شد و همه به هنگام دریافت  کیسه زباله از این اقدام شهرداری تشکر می کردند . شایان ذکر است در ارتباط با این طرح  بروشور و بنرهای اطلاع رسانی و ارسال پیام کوتاه از سامانه شهرداری و فرهنگ سازی در خصوص طرح  جمع آوری زباله  از سوی روابط عمومی شهرداری نصب و توزیع گردیده است.
مرجع:/پورتال شهرداری

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 17:37

واقعاً بدنه فعال شهرداری همین رفتگران هستند که شب ها با زحمت فراوان زباله ها رو جمع می کنند. امیدوارم حقوق خوبی به آن ها بدهند و حقشون ضایع نشه.تمام خیابان های شهر را دنبال ماشین دویدن کار هر کسی نیست

عباس یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 12:08

باید به این رفتگران زحمتکش وخدوم شهر باید خداقوت بگیم

عباس یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 11:46

آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین
\آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین

آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین
آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین

سعید جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 01:45

آفرین، حرکت جالب و خیلی خوبی است.عکس قشنگی هم گذاشتید، بخصوص آن پیرمرد خوشتیپی که کنار در آبی رنگ ایستاده خیلی دوستش دارم خدا عمرش را همراه سلامتی زیاد کند، همه بگید آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد