باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

طرح 12 ساله به خاطر منفعت برخی نباید متوقف شود/چه بر سر هزینه میلیاردی اصفهانی ها می آید

حسینعلی حاجی پیرامون جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو اظهار کرد: جلسه با وزیر نیرو بسیار موثر، سازنده و مثبت بود و نمایندگانی که بحث استیضاح را دنبال می‌کردند در این جلسه حضور پیدا کردند.

وی با بیان این که جلسه مورد نظر به درخواست وزیر نیرو برگزار شد، تصریح کرد: نمایندگان استان از جمله حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، حجت‌الاسلام سالک، اخوان، کامران، فولادگر، صرامی، حیدرپور، منصوری، نماینده مردم کاشان و ایرانپور در این جلسه شرکت کردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه علاوه بر شرح موارد استیضاح به نوع برخورد‌های تبعیض‌آمیز وزارت نیرو در قبال مردم اصفهان اشاره شد.

وی بیان کرد: در جلسه با وزیر نیرو به این موضوع تاکید کردم اگر می‌خواهید اصفهان و زاینده‌رودی در آینده وجود نداشته باشد به طور عمومی این موضوع را اعلام کنید تا شهرداری نیز تغییر کاربری دهد و برج‌سازی در محل خشک رودخانه را آغاز کند و درآمدی خوبی نیز برای وزارتخانه شما دارد.

حاجی خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در مسئله آب، تونل بهشت‌آباد است زیرا طرح مطالعاتی این پروژه از 12 سال قبل شروع شده و از این.

 که وزارت نیرو و معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور میان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تبعیض قائل می‌شوند، ناراحت هستیم

وی با بیان اینکه در چارچوب ابزار‌های قانونی به شکلی قاطع درباره مسئله بهشت‌آباد ایستادگی می‌کنیم، افزود: پروژه بهشت‌آباد با نظرات کارشناسی تهیه شده و نمی‌توان در مدت زمانی 3 ماهه آن را تغییر داد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: میلیارد‌ها تومان پول از مردم برای حق اشتراک آب دریافت شده، اما نه تنها آبی به آنها داده نشده و شاهد هستیم، آب به استان‌های بالا‌دستی تخصیص داده می‌شود.

وی با توضیح این که در جلسه با وزیر نیرو به کمبود آب شرب در استان اصفهان اشاره شده، گفت: به شخص وزیر نیرو این مسئله توضیح داده شد که کمبود آب شرب، تهدیدات بهداشتی را به دنبال دارد و باید به موضوع آلودگی آب توجه شود.

حاجی تصریح کرد: در جلسه با وزیر نیرو به ضرورت اجرای طرح گلاب 2 نیز تاکید و خطرات ناشی از خشکیدگی باتلاق گاوخونی و ریزگرد‌های ناشی از آن نیز مطرح شد.

وی با بیان این که برخلاف ضابطه آب شرب در مصارف کشاورزی به کار می‌رود، بیان کرد: نمونه این مسئله را می‌توان در فروش خیار یزدی مشاهده کرد که با آب شرب در اصفهان به فروش می‌رود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با توضیح این که وزیر نیرو  95 درصد مطالب مطرح شده از سوی نمایندگان اصفهان را پذیرفت، خاطرنشان کرد: درباره بحث تونل بهشت‌آباد نیز به صورت واضح این مسئله را مطرح کردم که نباید به خاطر برخی مسائل و راضی کردن چند نفر، طرح را تغییر داد.

وی با بیان این که خط قرمز نمایندگان اصفهان، تونل بهشت‌آباد است، بیان کرد: در این جلسه علاوه بر این که بر ضرورت استفاده از کارهای کارشناسی تاکید شد، لغو مصوبه 18 فروردین سال جاری شورای عالی آب را نیز از وزیر نیرو درخواست کردیم.

حاجی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از طرف نمایندگان این مسئله را پیگیری می‌کند و طرح استیضاح وزیر نیرو نیز دنبال می‌شود  

مرجع:/پایگاه خبری اصفهان

نظرات 2 + ارسال نظر
هاشم شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 22:00

پاراف شود به نمایندگان همیشه در صحنه ی خوزستان!

حمید شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41

نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری کجان؟ خوابن یا بیدار؟خدا به دادمون برسه که همچین نمایندگانی داریم که نمی توانن از حقوق اولیه ما مانند آب دفاع کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد