باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

انتصاب 12 سرپرست فرمانداری های استان خوزستان

باوی سلام به نقل ازسایت استانداری خوزستان :/استاندار خوزستان در احکامی جداگانه 12 سرپرست فرمانداری شهرستان های این استان را منصوب کرد.
  دکتر عبدالحسن مقتدایی در احکامی جداگانه عزیزاله شهبازی را به عنوان سرپرست فرمانداری آبادان، شهاب صدیقی را به عنوان سرپرست فرمانداری امیدیه، حمیدرضا گودرزی را به عنوان سرپرست فرمانداری اندیمشک، جهانبخش قلاوند را به عنوان سرپرست فرمانداری ایذه، حسین ملک خدایی را به عنوان سرپرست فرمانداری بهبهان، مصطفی سمالی را به عنوان سرپرست فرمانداری رامهرمز، رضا نجاتی را به عنوان سرپرست فرمانداری شوش، غلام علیدادی را به عنوان سرپرست فرمانداری کارون، منصور قمر را به عنوان سرپرست فرمانداری ماه شهر، علیرضا گروئی را به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان، محسن بیرانوند را به عنوان سرپرست فرمانداری هفتگل و احمد جعفری نسب را به عنوان سرپرست فرمانداری هندیجان منصوب کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 16:27

جناب هم استانی ...افراد تحصیل کرده و مسئولیت پذیر سیخی چند ؟! اینروزا هرکس جزء باند و ستاد بوده پست بهش میدن عزیزم

هم استانی جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:03

از یکی از بچه های شهرستان کارون شنیده ام که علیدادی فرمانداری شهرستان کارون از دهلران آمده . آیا نباید شهرستان نوپا وجدید مثل کارون مدیریت آن شهرستان را به فرزندان آن شهرستان داده شود. ؟ آیا افراد تحصیل کرده و فهمیده و مسئولیت پذیر ندارد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد