باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی
باوی سلام

باوی سلام

اولین مجله فرهنگی ،اجتماعی شهرستان باوی

در اجرای طرحها ی عمرانی شتاب زده اقدام نکنیم.

باوی سلام:/بی شک اجرای طرح های عمرانی خواست مشترک مردم ومسولین می باشد.به خصوص طرح های زیر  بنایی که سالیان دراز از آن استفاده می شود وسرمایه به حساب می آیند.

در اجرای طرح های زیر بنایی با توجه به اینکه سالیان متمادی مورد استفاده قرار می گیرند باید طرح ها سنجیده تصمیم گیری واجرا شوند واز شتاب وعجله بی مورد جلوگیری شود.چه بسا اجرا نکردن طرحی ناقص بهتر است .

از طرحهای زیر بنایی می توان به راهها اشاره کرد که هزینه هنگفتی می طلبد وچنانچه به درستی احداث نشوند در آینده نه چندان دور مسبب مشکلاتی خواهد بود .وبودجه چند برابر احداث خود ،برای نگهداری می طلبد.

نمونه این طرح ها ؛  اجرای طرح 24متری شهر ملاثانی می باشدکه  اشکالات فراوانی مشاهده شده و توجه مسولین امر را به این اشکالات خواستاریم.

به طور مثال طرح تیرهای چراغ برق قوی در محل سوار رو خیابان می باشند که بدون جابجایی آنها کار آسفالت انجام شده است


همچنین شاهدان عینی  

 از عدم زیر سازی مناسب این خیابان که در آینده یکی از محورهای اصلی عبور ومرو خواهد بود خبر داده اند.

عدم عبور خطوط تلفن ،عدم پیش بینی آب جهت فضای سبز، برق تیرهای روشنایی نیز از اشکالات دیگر این خیابان است.

نبود بریدگی های لازم جهت تردد ماشینها ودور زدن آنها از دیگر اشکالات می باشد.که باعث خواهد شد رانندگان برای عبور ومرور دچار تخلف شوند وچه بسا حوادثی نیز رخ هد.

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید سعیدی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 15:01

سلام علیکم
از کلیه کسانی که از من انتقاد یا تشکر کردند، برادرانه و خالصانه ممنونم. به امید روزی که شهری آباد،آزاد از انواع تعصب ،بافرهنگ ، با مردمی دلسوز، پاک، سرسبز ، با مردمی روشنفکر و هر آنچه دل هایی به پاکی دل های کودکان آرزو دارد؛ داشته باشیم

سعید سعیدی

میهمان سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 11:31

حرفههاودلسوزییهای برادرمحترم آقای سعیدی الان به ثمرنشست وشاهدبی نظارتی وعدم انجام درست کارشدیم احسنت ودرودبه دلسوزان که کارراازروی اخلاص وبدون ریاانجام می دهند

شهروند دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 14:36

چرا حفاری خیابان کارون در بازار قدیم ملاثانی با توجه به نزدیکی به عید فطر و تردد مردم ترمیم و بازسازی نشده است ؟ شهرداری چقدر زمان جهت حفر و ترمیم به افراد زینفع حفر لوله آب داده است ؟ ایا این حفاری شخصی است یا عمومی است ؟ آیا عوارض حفاری و ترمیم و بهسازی از صاحب این حفاری برده شده است ؟ شهرداری در این خصوصاز طریق رسانه ها و سایتها به مردم توضیح دهد .

میهمان دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 14:29

عجب طرحیه بابا

شهروند دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:59

شهرداری و شورا به وظیفه خود در قبال آسفالت نمودن خیابان 24 متری عمل کرده اند ولی ادارات دیگر مثل آب و برق و مخابرات از قافله عقب هستند و هیچ اقدامی نمی کنند . وباعث بی نظمی در انجام کارها شدند .

محمد دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 11:22

می خوام بدانم اون کسانی که در هنگام کلید خوردن این پروژه ها به انتقاد آقای سعیدی توپیدند و به به و چه چه می گفتن و آنگونه سنگ کار همکاران معلم و دوستانشان را به سینه می زدند الان کجاهستند و چه جوابی می خواهند به خدا و شهروندان بدهند؟ آیا هدف از انجام این پروژه ها خرج کردن بودجه یا انجام درست کار است؟ آن نظارت که تنها دغدغه آقای سعیدی و دیگر شهروندان دلسوز بود کجاست؟ شورای شهر و شهرداری و پیمانکار و بخصوص ناظزان کار باید پاسخگو باشند.

بابا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:07

پسرم چی میگی؟ مهم امدن پیمانکار و دادن کار به اوست، قربون اون پیرزن که گفت مال دولت رو باید چاپید و قاپید،!! مردم و شهروند کیلو چندن؟؟ هر طرحی رو صدبار تکرار میکنن، یک خیابان رو صصدبار به بهانه اب و گاز و فاضلاب و مخابارت میکنن و دوصدبار اسفالت مکنن تا هربار با پیمانکار در چاپیدن و قاپیدن شریک بشوند که این شهر را ادم بیدار دل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد